سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

آموزش سادیسمی شدن (طنز)

آموزش سادیسمی شدن (طنز)


از رفتگر محله عیدی بگیرید.

گربه تون رو مدام از پشت بام به پایین پرت کنید تا پرواز کردن یاد بگیره.

سی دی قفل دار رو بشکنین تا قفلش باز بشه.

جوراب های کثیف رو به پره های پنکه ببندید و پنکه را روشن کنید…

با هندوانه یه قل دو قل بازی کنین !

به دوست دکترتون بگین : مرض جدید چی داری ؟ !

به عنوان آخرین نفر در صندوق رأی حضور پیدا کنید و یک کبریت افروخته داخلش بیندازید.

نصف شب زنگ بزنید به اورژانس و بگویید : من مرض دارم ، بیاین منو ببرید !

روز بازی پرسپولیس با استقلال ، وسط تماشاچی ها بنشینید و با صدای بلند ، ابومسلم را تشویق کنید !

هفت تیری بذارید رو شقیقه راننده مترو و بگید یالا برو دبی .

پیراهن را روی کت بپوشید.

ماست را با چنگال بخورید.

با موتور گازی تک جفپا رو زین بزنید !

زنگ در خونه ها رو بزنین بعد وایسین ببینید چی میشه.

سر جلسه کنکور بهترین وقت برای تخمه شکستنه.

برای روز اول دانشگاه روپوش مدرسه بپوشید و کیف جومونگ به پشتتون آویزان کنید.

دقت کنید وقتی در مهمونی براتون نوشیدنی آوردند همه را اندازه بگیرید و بزرگترین رو انتخاب کنید تا کلاه سرتون نره.

سرتون رو به جای شامپو با سنگ پا بشورین تا خوب تمیز بشه.

جزوه های کلاسیتون رو با دوات و قلم نی بنویسید.

شب سال نو موهایتان را بفروشید و برای نامزدتان بند ساعت بخرید.

ریشتان را آتش بزنید تا کوتاه شود.

داخل خیابان بلندگو دستی بگیرید و بگید “پژو بزن کنار وگرنه گازت می گیرم”

دم در ورودی دانشگاه چند قالب صابون بذارید.

جهت اعتراض به استادی که شما رو انداخته کتابشو آتیش بزنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
فائزه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://faezeonline.mihanblog.com

به به چشمم روشن
وبلاگتو برم
دل می بری همچین که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟


سلااااااااااااااااااااام
الکی الکی جلب توجه کردم
چرا شکلک نداری حال نمیده اینجوری!!!!!!!
با افتخار میلینکمت بدو بیا وبمو ببین نظر بده لینکم کن
اهم اهم اه ه ه م(کلاسو حال کن)

امین اتاقک دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلااام

میگم این آموزش خز شدن بود یا سادیسمی شدن؟؟

پرسپولیسی ترین دختردنیا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://perspolis2m.3de.ir

__________________________________________¶¶______
________________________________________¶¶¶¶______
______________________________________¶¶¶¶¶¶¶_____
____________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___
___________________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__
____¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___
___¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_____
__¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶پرسپولیس¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________
____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____________
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____________
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______________
__¶¶_____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________________
__¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________________
__¶_¶¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____________________
__¶__¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______________________
_¶_____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_________________________
¶________¶¶¶________¶¶____________________________
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______________________________________



سلوووووووووووووووووووووووووووم عزیزم خوبی؟
چه خبرا؟
کم پیدایی[قلب]
آپت عالی بود[گل]

site01 دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.site01.dxd.ir

۹۸۱۵۱۰۹۸۷بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.dxd.ir

tanha دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.tanha26.blogsky.com

سلاممممممممم
خیلی قشنگ بود کلی خندیدم
راستشو بخوای چندتا از اینا رو تازگی دیدم مثل یه روز دیدم یکی اول کت پوشیده بعد پیرهنشو یا اونکه گفتی کتاب استادی که انداختتد آتیش بزن رو تو دانشگاه دیدم
ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

دوباره سلام
ممنون که مطلب گذاشتن توی وبلاگم برات مهمه
من شرمندتم دارم برای یه سفر آماده میشم ان شاالله رفتم و برگشتم تندی آپ میکنم
ممنون از لطفت

سلام افرین که برگشتی تندی آژمیکنی

اما کاش اسم و آدرس میدادی این قد نگدم تا پیدات کنم

فائزه سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://faezeonline.mihanblog.com

شلام علیکم
خوبی ؟
با اسم وبم دیگه ؛ بیکارنویسی های فائزه:
من خودم کشتم این شکلکا نمیان اینوری ؟؟؟!!!
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نازش کردم ، بوسش کردم، تهدیدش کردم ، حتی زدمش اما نیومد محمدجواد تو بهشون بیان دیگه اذیتم نکنن

منم هر کار کردم نیومد باهام قهر کرد خب حالا نشون نمیده تو نظرااا

پرسپولیسی ترین دختردنیا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://perspolis2m.3de.ir

سلام مرسی خوبم توخوبی؟
ای بابا دیگه چیکار کنم
اصلا حوصله نتو نداشتم
خوبی تو؟
چه خبرا؟

yakoob سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://yakoob.mihanblog.com

javascript:void(0);
اححح کی شکلک دار شدبی و ما خبر نداریم!؟javascript:void(0);
حالا کار میکنه یا نه؟javascript:void(0);
ای ول!!!داداش حال کردم در حد چیشو نمیدونم!!یه چندتاشو شنیده بودم ولی اینقد زیادشو نهjavascript:void(0);
بیبین داداش!!
این از همین الان میگم برش میدارم برای آپ بعد نه آپ بعدیمjavascript:void(0);javascript:void(0);

وا چرا اینا کار نمیکنه

حسابشونو میرسم یه عالمه وقت گذاشته بودم پاش

سحر سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://l0o0ve.blogfa.com

سلام داداشی خوفی؟آره حق باتو یه روز پشیمون میشن که خیلی دیره

sepi دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.sokot7.blogfa.com

سلااااااااااام وبت ناسه ..... ب منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد