سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

اینم طبیعت فصل پاییز

عکس های زیبا از طبیعت فصل پاییز


عکس های زیبا از طبیعت فصل پاییز




عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com



عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com

عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com

عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com

عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com

عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com

عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com


عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com

عکس های زیبا از فصل پاییز | www.pixbaran.com


www.ghalbeman.blogsky.com

استقلال برنده ی شهراورد

استقلال تهران برنده ی دربی شهراورد تهرانی ها.


اینم کاپ پرسپولیسی ها.






این تمرین بازی کنان استقلال



و این تقدیم به استقلالی ها.



به آسمان نگاه کن خجالتی ندارد بدان که آسمان ز خود شکایتی ندارد
در آسمان چه دیده ای برای من بگو بگو بدان که رنگ آبی اش نهایتی ندارد
چنان ز قرمزت بگو که مردمان ندانند که رنگ تو هنوز هم لطافتی ندارد
تو افتخار می کنی که شیش بار گل زدی؟ برو برو که تیم تو لیاقتی ندارد
لباس آبی ام کجا و لنگ پاره ای کجا نگو که این ستاره ها حسادتی ندارد
شنیده ای تو تاکنون که احترام معنی اش؟ شنیده ای که ریزتر ولایتی ندارد؟
برو ببین که تیم ما سرور و سالار شماست بدان که پیشینه ی تو قداستی ندارد
اگر هوادار شما هنوز صندلی خورست برو که هیچ یک ز ما حماقتی ندارد
بیا هنوز هم زمان گذر نکرده نازنین بیا که تیم تو ز خود شجاعتی ندارد
بیا و افتخار بین که تیم خوب آسیاست زمان که بیشتر ز آن حکایتی ندارد



اینم از کریم تاج سوراخ کنتون.

اینم که هیچ.




بعضی ها به این زیاد اعتقاد داشتن ولی بگم که سخت در اشتباهن



دیدین دروغه این!!!





اما نه هنوز بازی شروع نشده بودد و قرمز ها بازم حرف داشتن واسه گفتن.

جواتی که خودم باشم قبل از بازی یک بنر درست کرده بودم.اون بنر من کار دست پرسپولیسیا داد.










دکور زیبا

سلام سلامی که (سین) آن از گل سوسن ، (لام)


آن از گل لاله ،


(الف) آن از گل اقاقیا ، و (میم) آن از گل مریم


تقدیم دوستای گلم


چند روزیه که از دکوراسیون ها عکسی ننداخته بودم


اما الان می خوام جبران کنم


اینام چند تا دکور خونه های شیک :