سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

یلدا مبارک

سلام دوستای گلم شطولین؟؟؟؟ خوبین؟؟؟؟؟


اومدم یلدا رو بهتون تبریک بگم و برم


اول از همه چن تا عکس واستون میزارم


وااااااای کوچولو نترکی ؟؟؟ همش واسه خودته عجله نکن


yalda.hendone1.jpg

این شکم چه میکنه



خوب خوشملاااااااااا امشبرو به خودتون رحم کنید امشب خوش بگذره . راستی کاملا مواظب خودتونم باشید . فقط به فکر خودتون نباشید به فکر اون شکم بیچاره هم باشید . مواظبش باشید نترکه ممنون از همتون بابای


یه نظر ساده

سلام خوبین؟؟؟؟ چه خبر؟؟؟ نمیدونم من چرا اصلا نمیتونم آپ کنم . چراااا؟؟؟؟؟؟ کی دلیلشو میدونه؟؟؟؟؟؟


به منم بگه. حوصله هیچ کاریو ندارم هیچ کاریرو .دیگه انگیزه ای ندارم واسه آپ کردن . هیچ شوقی تو خودم نمیبینم.



شماهام که بیشترتون منو تنها گذاشتین . دیگه هیچکی بهم سر نمیزنه . اصلا چطوره این وبو تعطیل کنم ؟؟؟///


هر کی دوست داره این وبو بذارم کنار بگه بهم لطفا(تو نظرات ) نظراتون خیلی مهمه اگه بگید برم میرماااااااااا


حالا هر کی دوس داره برم بگه منتظره نظراتونم منو بیشتر از این منتظر نذارین

محرم بوی حسین

 سلام به همه ی دوست جونیام حالتون چطوره؟؟؟؟" دوستای گلم اول از همه فرا رسیدن ماه محرم و بهتون تسلیت میگم


محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است! ماه عشق و شور و فریاد است! ماه سرافرازی بر فراز نیزه هاست!
ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.

سلام بر حسین (ع)محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است! ماه عشق و شور و فریاد است! ماه سرافرازی بر فراز نیزه هاست!
ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است.

سلام بر حسین (ع)




خوب حالا میریم سره بححث خودمون :: مسابقه:: من نتونستم بینتون بهترین نظرو انتخاب کنم


واسه همینم وبه اونایی روکه اومدن نظر دادن یه جورایی میترکونم yesterday؟ آفرین باهوشا


خوب اگه تصمیم بگیرین نیاین که البته بیشترتونم نمیاین به من خبر بدین لینکاتونو پاک کنم

 فعلا بابای