سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

سلام به همه ی دوستان

اگه میخوای لینک شی اول منو با اسم ((قلب زیبای من)) لینک کن .

دکوراسیون برای چند قلوها



اگر قرار است صاحب دو قلو یا حتی سه قلو بشوید در عین حال که خوشحال هستید قدری هیجان زده هم خواهید شد. شاید از خودتان سوال کنید که چگونه می توایند دو تختخواب کودک را در یک اتاق جای بدهید، پوشک ها را کجا بگذارید، و چگونه فضایی را به صورت اختصاصی به هر یک از کودکان اختصاص دهید. اگر دو قلوهای شما یک دختر و یک پسر باشند، کارتان دشوارتر خواهد شد. در این مقاله تکنیک هایی را به شما آموزش می دهیم که با اتکا به آن دکوراسیون زیبایی را برای اتاق دوقلوها فراهم بیاورید.


برای خوندنه بقیش به ادامه مطلب برید



انتخاب رنگ اتاق
دو رنگ را انتخاب کنید و برای هر یک از فرزندان یک فضای اختصاصی درست کنید. اگر قرار است صاحب یک فرزند دختر و یک پسر بشوید، می توانید دو تا از دیوارها را یک رنگ دخترانه و دو تای دیگر را یک رنگ پسرانه بزنید. این کار نه تنها اتاق را از نظر بصری زیباتر میکند، بلکه فضایی را به صورت منحصربفرد در اختیار هر یک از دو نوزاد شما قرار می دهد. سایر وسایل اتاق را نیز به اقتضای رنگ دیوارها تهیه نموده و بچینید.
بیشترین استفاده از کمترین فضا
درست کردن اتاق حتی برای یک نوزاد کار ساده ای نیست، چه برسد به دو تا و سه تا. برای استفاده بهینه از فضا بد نیست که از مبلمان تاشو استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از فضای که در اختیار دارید بیشترین استفاده را ببرید، سعی کنید کلیه وسایل را به صورت عمودی بچینید و از چیدمان افقی خودداری نمایید. به عنوان مثال کمدهای بلند را جایگزین کمدهای عریض کنید.
ایجاد ظرافت با وسایل جانبی
زمانی که نوبت به تزئین اتاق دو قلوها می رسد، بهتر است کارهای هنری تجملی را فراموش کنید و ذهن خود را روی تهیه وسایل کاربردی تر معطوف کنید. برای زیباتر کردن اتاق هم عکس هایی از نوزادان بگیرید و آنها را قاب کرده و به دیوارها بچسبانید. همچنین اگر قرار است بچه ها در همان اتاق بازی کنند، سبدهای زیبایی را تزئین کرده و محلی برای جای دادن اسباب و وسایل بازی آنها نیز درست کنید. در هر حال سعی کنید همه چیز را کاربردی و خلاقانه بچینید.
مادرهای دوقلوها درگیری شدید برای دکوراسیون اتاق دوقلوها دارند، و این وضعیت دشوار به مسائل مختلفی نظیر بودجه، فضا، جنسیت دوقلوها، و سلیقه شخصی آنها بستگی دارد. تنها به این دلیل که فرزندان شما دو قلو هستند نباید تصور کنید که دارای علایق و سلایق یکسانی هم هستند.
تخت خواب دو نفره
برخی از نوازادان دوقلو نه تنها در یک اتاق به صورت مشترک زندگی می کنند، بلکه مجبورند که در یک تخت هم بخوابند. در این حالت ممکن است دو کودک به سمت یکدیگر متمایل شده و آرامش را از هم سلب کنند و یا وقتی یکی از آنها بیدار می شود دیگری را نیز بیدار کند. البته خریدن یک تختخواب دو نفره خیلی مقرون به صرفه تر است، اما از طرفی راحتی و آسایش را تا حدی از کودکان سلب می کند. مطمئناً نوزاد شما دوست ندارد در حالیکه پای خواهر یا برادر دوقلویش روی صورتش است، به خواب برود. اگر آنها خوب نخوابند، مطمئناً اجازه نمی دهند سایر اعضای خانواده هم خواب راحتی را تجربه کنند.
فراموش نکنید که از قراردن وسایل زیاد روی زمین خودداری نمایید تا فضای کافی برای بازی کودکان بر روی زمین وجود داشته باشد.
نورپردازی
نور اتاق نوزاد نیز مسئله مهمی است. بهتر است یک نور سقفی به عنوان منبع اولیه روشنایی در اختیار داشته باشید و چند لامپ دیواری هم به عنوان منابع ثانویه نور در اختیار داشته باشید. این کار به شما اجازه می دهد که اگر به نور کمتری مثلاً در شب احتیاج داشتید نور را به اندازه دلخواه تنظیم نموده و به همان اندازه فضا را روشن کنید.

نظرات 22 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ http://foroshsaeed.blogfa.com


¸.o*´`*o.¸-:::---o.¸¸.o*´`*o.¸¸.o----:::¸.o*´`*o.¸
¸.o*´`*o.¸-:::---o.¸¸.o*´`*o.¸¸.o----:::¸.o*´`*o.¸
¸.o*´`*o.¸-:::---o.¸¸.o*´`*o.¸¸.o----:::¸.o*´`*o.¸
طنز ماهواره ها-مهران مدیری – ویژه کریسمس 2011
روش خرید: فقط نقدی
1 سی دی


ضبط شده در طی 2 ماه اخیر ! بمب خنده به معنای واقعی ! خرید نقدی سریال جدید مهران مدیری ویژه کریسمس 2011 مهران بعد از اجرای پروژه عظیم قهوه تلخ این بار با طنز نیش دار دیگری وارد خانه های مردم میشود ... ! این برنامه که بر پایه انتقاد از شبکه های لس آنجلسی ساخته شده است ! با قدرت میتوان گفت که خنده دار ترین طنز مهران مدیری این ساخته میباشد ! مهران مدیری در قالب کارگردان و بازیگز در این مجموعه از تمامی بازگیران سریال قهوه تلخ استفاده می کند ! خرید نقدی سریال جدید مهران مدیری ویژه کریسمس 2011 این مجموعه ای که هم اکنون در اختیار شما قرار خواهد گرفت را در هیج جا نخواهید یافت پس هر چه سریعتر سفارش دهید تا اولین نفری باشید که این بمب خنده را تماشا می کنید
هم اکنون در اکثر سایتها این محصول بالای 4500 و 5000 تومان فروخته می شود که با هزینه پستی می شود 7000 تومان اما این سایت 3000 تومان خود محصول می شود و هزینه پستی 2000 تومان که مجموعا 5000 تومان می فروشد .
قیمت : 3000 تومان + 2000 هزینه پست = 5000 = مبلغ نهایی
تلفن تماس : 09353644869
برای خرید این محصول به سایت زیر مراجعه کنید :
http://foroshsaeed.blogfa.com
¸.o*´`*o.¸-:::---o.¸¸.o*´`*o.¸¸.o----:::¸.o*´`*o.¸
¸.o*´`*o.¸-:::---o.¸¸.o*´`*o.¸¸.o----:::¸.o*´`*o.¸
¸.o*´`*o.¸-:::---o.¸¸.o*´`*o.¸¸.o----:::¸.o*´`*o.¸

وحید سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://vahid1362.blogfa.com

مرسی از حضورت

امین سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://ghayeghe-shekaste.blogfa.com/

مرسی داداش خبرم کردی ..استفاده کردم از مطالبت

نادر سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://gheseye-tanhayi.blogfa.com

سلام محمد جان وب زیبایی داری به من هم یه سربزن.راستی من شما را لینک کردم .شما هم من را با نام قصه تنهایی بلینک.

وحید سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://vahid1362.blogfa.com

هر روز


نقاشی می کنم

لبخند را

بر لبانم

وقتی نیستی

دنیا

چیزی برای

لبخند

کم دارد !

بادکنک آبی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://badkonak.blogfa.com


سوره تماشا

به تماشا سوگند
و به آغاز کلام
و به پرواز کبوتر از ذهن
واژهای در قفس است
حرفهایم مثل یک تکه چمن روشن بود
من به آنان گفتم
آفتابی لب
درگاه شماست
که اگر در بگشایید به رفتار شما می تابد
و به آنان گفتم
سنگ آرایش کوهستان نیست
همچنانی که فلز زیوری نیست به اندام کلنگ
در کف دست زمین گوهر ناپیدایی است
که رسولان همه از تابش آن خیره شدند
پی گوهر باشید
لحظه ها را به چراگاه رسالت
ببرید
و من آنان را به صدای قدم پیک بشارت دادم
و به نزدیکی روز و به افزایش رنگ
به طنین گل سرخ پشت پرچین سخن های درشت
و به آنان گفتم
هر که در حافظه چوب ببنید باغی
صورتش در وزش بیشه شور ابدی خواهدماند
هر که با مرغ هوا دوست شود
خوابش
آرامترین خواب جهان خواهد بود
آنکه نور از سر انگشت زمان برچیند
می گشاید گره پنجره ها را با آه
زیر بیدی بودیم
برگی از شاخه بالای سرم چیدم گفتم
چشم راباز کنید آیتی بهتر از این می خواهید ؟
می شنیدم که بهم می گفتند
سحر میداند سحر
سر هر کوه رسولی دیدند
ابر انکار به دوش آوردند
باد را نازل کردیم
تا کلاه از سرشان بردارد
خانه هاشان پر داوودی بود
چشمشان رابستیم
دستشان را نرساندیم به سرشاخه هوش
جیبشان را پر عادت کردیم
خوابشان را به صدای سفر آینه ها آشفتیم


سهراب

امیر عباس سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://neginsystem.blogfa.com

سلام دوست من این مطالب واقعا فوق العادست
اون دسته از دوستانی که دارند صاحب بچه ای میشند باید حتما اینها رو بخونند مطمئنا بدردشون میخوره.
ممنونم دوست من از دعوتت.
راستی پیشنهاد میکنم همین آدرسی که داری رو از طریق بلاگفا بسازی امکاناتش بیشتره و میتونه وبت رو خیلی جذاب کنه.یعنی آدرست بشه این: ghalbeman.blogfa.com
متشکرم از دعوتت

شهره پرسپولیسی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.perspolis2m.blogfa.com

سلوووووووووووووووووووووووووووووووووم چطوری؟
مرسی خبرم کردی
خیلی قشنگ بودن
فدات

بای

MiFa پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://mifa-kocholo.blogfa.com

salam mohammad jan khobi azizam?
ye khabari daram,bia golam

نادر پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://gheseye-tanhayi.blogfa.com/

سلام عزیزم شما لینک شدید فقط زود به زود به هم سربزنیم

وحید پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://vahid1362.blogfa.com

مرسی از حضورت

بادکنک آبی پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://badkonak.blogfa.com

$ ▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪● من آپـــــــــــــــــــــــــــم

انا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://sheytonak20.blogfa.com/http://

سلام
من بالاخره برگشتم
مرسی که خبرم کردی

شهره پرسپولیسی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.perspolis2m.blogfa.com

...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
...........................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
..............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥

shaere_tanha شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://joojeyeman.blogfa.com

سلام
داستان درام درد و دل با مادر
وووو
داستان غم انگیز داداش کوچولو
.............................
شخرین نوشته هامه که ازت دعوت میکنم بیای و نظرتو بگی البته دلم می خواد وقتی میای برای نوشتم هر چند ضعیف باشه اما وقت بزاری و بخونی و بعد نظرتو بگی

بهاره . ص یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.shahresard2.perianblog.ir

سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه ... من که دو قلو ندارم اما مطالب خوبتو برای کسانی که صاحب دو قلو باشن حتما تعریف میکنم .... باید به این خلاقیت تو تبریک گفت .
من به روزم .. خوشحال میشم اگه بازم با نظرات خوبت همراهیم کنی ... شاد باشی و سلامت .

بهاره

سلام بهاره ی عزیز

ممنون حال شما چطوره؟؟ شما لطف دارید گلم خیلی خیلی شرمندم میکنی عزیز

بهاره جان آدرس وبتونو اشتباه نذاشتین ؟؟؟؟؟؟

آخه اصلا باز نمیکنه وبتونو

لطفا این بار که اومدین تو گذاشتنه آدرستون دقت بیشتری کنید آخه من الان نمیدونم چطوری به وبه شما بیام

به هر حال شرمندتونم

منو ببخشید

شهره پرسپولیسی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.perspolis2m.blogfa.com

________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ـــــ
ـــ
ــ
ـ

عشق مسعود و رها دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.m-love-r.blogfa.com

سلام مرسی که بهمون سر زدی . بازم بیا

بادکنک آبی سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://badkonak.blogfa.com


باغ من

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر ، با آن پوستین سرد نمناکش
باغ بی برگی
روز و شب تنهاست
با سکوت پاک غمناکش
ساز او باران ، سرودش باد
جامه اش شولای عریانی ست
ور جز اینش جامه ای باید
بافته بس شعله ی زر تا پودش باد
گو برید ، یا نروید ، هر چه در هر کجاکه خواهد
یا نمی خواهد
باغبانو رهگذاری نیست
باغ نومیدان
چشم در راه بهاری نیست
گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد
ور به رویش برگ لبخندی
نمی روید
باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست ؟
داستان از میوه های سر به گردونسای اینک خفته در تابوت
پست خاک می گوید
باغ بی برگی
خنده اش خونی ست اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن
پادشاه فصلها ، پاییز

مهدی اخوان ثالث

شاعر تنها شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://joojeyeman.blogfa.com

لبخند زشتی زدی و با اشاره گفتی

دیگه دوست ندارم

میفهمی؟
salam chand roz nabodam rafte bodam mosaferat hala bargashtam ba upe jadid akharin neveshtam khoshhalam mikoni ke be weblagam biyao nazar bedi montazeretam khoda negahdar

shaere_tanha شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://joojeyeman.blogfa.com

salam azizam
manzoram jadidtarin neveshtam bod na inke dige nanevisam

شهره پرسپولیسی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.perspolis2m.blogfa.com

اپم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپم و منتظر حضور سرخت♥
اپم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـــم و منتظر حضور سرخت♥
اپــم و منتظر حضور سرخت♥
اپـم و منتظر حضور سرخت♥
اپم و منتظر حضور سرخت♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد